Malzeme Listesi

Taban için;
30 adet kakaolu kremalı bisküvi
90 gr tereyağı
...
İlk kat için;
400 gr labne
1 paket krema
1/2 su bardağı pudra şekeri
...
Çikolatalı ikinci kat için;
1 paket Dkakaolu cremeole
2 su bardağı süt
...
Üçüncü kat için;
1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
...
Üzeri için;
göz kararı damla çikolata
(4 Kişilik - 35 dakika)

Hazırlanışı

Adım 1
Bisküvileri robotta çekip bir kaba alın ve üzerine eritilmiş tereyağını dökün. İyice karıştırın. Kullanacağınız kalıba dökün ve kaşıkla düzleyin. Dolaba kaldırın.
Adım 2
Labne peynirini çırpın. Başka bir kapta krema ile şekeri kıvam alana kadar çırpın. Labnenin içine kremayı dökün ve spatulayla yavaş yavaş karıştırın. Bisküvili katın üzerine dökün ve yine üzerini düzleyin. Tekrar dolaba kaldırın.
Adım 3
1 paket hazır kakaolu krem tatlıyı (Creme Ole) 2 su bardağı soğuk sütle çırpın. Kıvamını aldıktan sonra diğer katın üzerine döküp üzerini düzleyin ve dolaba kaldırın.
Adım 4
Bir paket krem şantiyi bir bardak soğuk sütle çırpın. Son kat olarak kaba dökün. Üzerini düzledikten sonra damla çikolatayla süsleyin.
Adım 5
En az 2 saat, tercihen bir gün buzdolabında dinlendirin.


Yorum Gönder

tabsrecent/pasta-tarifleri,borek-tarifleri,kek-tarifleri
Blogger tarafından desteklenmektedir.