( 1 saat / 4-6 kişilik)

MALZEMELER

8-10 adet altın patates
3 yemek kaşığı erimiş tereyağı
2 yemek kaşığı (25 gr) parmesan peyniri
1 çay kaşığı sarımsak rendesi
1 çay kaşığı kekik
Tuz ve karabiber

YAPILIŞI

Adım 1
Fırını (190 ° C) dereceye kadar önceden ısıtın. 12'li cupcake kalıbını tereyağlayıp kenara koyun. Patatesleri ince dilimler halinde kesin.
Adım 2
Patates dilimlerini büyük bir kaba koyun. Eritilmiş tereyağı, parmesan peyniri, kekik, sarımsak, tuz ve biber ekleyin. İyice karıştırın.
Adım 3
Patates dilimlerini ellerinizle katkat şeklinde alıp cupcake kalıbına yerleştirin. Karabiber serpin.
Adım 4
Kenarları ve üstleri altın sarısı renge dönene kadar ortalama 40- 50 dakika pişirin.
Adım 5
Fırından çıkarın. 5 dakika dinlendirin, parmesan peyniri ve kekik ile süsleyin.

Yorum Gönder

tabsrecent/pasta-tarifleri,borek-tarifleri,kek-tarifleri
Blogger tarafından desteklenmektedir.